کد خبر: ۸۵۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۵۴۳
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف قانون برنامه، میزان افزایش حقوق‌ بازنشستگان و شاغلان به گونه‌ای نیست که آن‌ها بتوانند امرار معاش کنند. افزایش ۱۵ درصدی حقوق کفاف زندگی را نمی‌دهد.

افزایش ۱۵ درصدی حقوق‌ها کفاف زندگی را نمی‌دهد/ بازنشستگان و شاغلان نمی‌توانند امرار معاش کنند/ همه جلسات دولت معطوف به کرونا شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ خرداد) با استناد به مواد ۲۲ و ۳۶ آیین‌نامه در تذکری گفت: طبق آیین‌نامه باید معاونت قوانین سوابق نمایندگان برای عضویت در کمیسیون‌ها را چاپ و در اختیار نمایندگان قرار دهد که چنین اتفاقی رخ نداده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخلاف قانون برنامه، میزان افزایش حقوق‌ بازنشستگان و شاغلان به گونه‌ای نیست که آن‌ها بتوانند امرار معاش کنند. افزایش ۱۵ درصدی حقوق کفاف زندگی را نمی‌دهد. بازنشستگان قشر محرومی هستند و به حمایت دولت نیاز دارند که چنین اتفاقی را شاهد نیستیم. اوضاع اقتصادی کشور بهم ریخته و دولت هم توجهی ندارد.

وی افزود: آن زمان که به تازگی کرونا وارد کشور شده بود، دولت جلسات آنچنانی برگزار نمی‌کرد. بعد از تذکر رهبری تازه ورود کردند ولی الان همه جلسات معطوف به کرونا شد و اقتصاد را رها کردند. مردم به شدت گلایه دارند.

امیرحسین قاضی‌زاده نایب رئیس مجلس که اداره جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: تمامی اسامی و سوابق نمایندگان در سیستم ثبت شده و برای پرهیز از اسراف به صورت کاغذی چاپ نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
والي
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
كدوم كرونا مگه كرونايي هم هست ؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: