کد خبر: ۸۵۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۴۵۱
سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا گفت: ۱۰ خرداد ماه به عنوان آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

۱۰ خرداد آخرین مهلت برای ثبت نام وام ۱ میلیون تومانیبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، حسین میرزایی با بیان این که 20 میلیون و 184 هزار و 368 خانوار یارانه بگیر وام یک میلیون تومانی دریافت کردند گفت: حدود 4 میلیون خانوار یارانه‌بگیر هنوز وام یک میلیون تومانی دریافت نکرده‌اند. از این تعداد برخی تمایلی به دریافت وام ندارند و تعدادی سیم‌کارت به نامشان نیست و برای افرادی که خانوار یارانه‌بگیر هستند فروش آنلاین سیم‌کارت را قرار دادیم.

وی اضافه کرد: 10 خرداد ماه به عنوان آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده و این مهلت تمدید نمی‌شود. 22 خرداد آخرین مهلت واریز وام یک میلیونی برای افرادی است که تا این لحظه وام را دریافت نکردند و ثبت‌نام را به درستی انجام دادند، است.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا، گفت: ما هیچ پیامک تاییدی برای متقاضیان ارسال نکرده‌ایم اگر به سرشماره 6369 یک نقطه هم ارسال شود یک پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود که این پیامک به معنای تاییدیه پیام است و به معنای صحت پیام نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: