کد خبر: ۸۵۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۴۷۳
رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: بیش از ۱۵۰ بسته حمایتی اقلام معیشتی در رزمایش کمک مومنانه در بین خانواده های دانش آموزان کم بضاعت این شهرستان توزیع شد.

توزیع بیش از 150 بسته کمک معیشتی از سوی فرهنگیان گچسارانبه گزارش خبرداغ به نقل  از  فاس، ایوب مقیمی در رزمایش کمک مومنانه از تهیه و توزیع  بیش از 150 بسته کمک معیشتی توسط فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

رئیس آموزش و پرورش گچساران  با بیان اینکه این بسته‌های کمک معیشتی توسط فرهنگیان تهیه  و در بین خانواده‌های  دانش آموزان کم بضاعت توزیع می‌شود، گفت:  ارزش ریالی این بسته‌ها به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال است.

وی گ در ادامه افزود: همانگونه که فرهنگیان شهرستان گچساران در شرایط بحرانی سیل و زلزله  و بحران‌ها همیشه در کنار هم‌وطنان خود هستند، این بار نیز در مقابل مشکلات معیشتی همشهریان نیازمند خود دربحران کرونا آرام ننشستند و با کمک هم به یاری نیازمندان شتافتند.

 در ادامه این مراسم  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: خدای متعال محاسبه‌گر است و تمامی اعمال را نظاره گر است.

خادمی اذعان کرد: کشور ما در کمک به نیازمندان نسبت به کشورهای پیشرفته پیشرو است و در شرایط سخت کرونایی هر خانه ای به کارخانه تولید ماسک و …. تبدیل شد و هیچ تحریمی نتوانست و نمی تواند باعث ایجاد خدشه‌ای به کشور شود.

 به گزارش فارس، بسته‌های کمک معیشتی فرهنگیان  به جهت رسیدن به دست  خانواده‌های دانش آموزان بی بضاعت  در اختیار مدیران مدارس قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: