کد خبر: ۹۷۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۸۸
برای سلامت رئیسی و تیم همراه وی در کلاس درس تفسیر نهج البلاغه یادگار امام دعای توسل قرائت شد.

سیدحسن خمینی برای رئیسی دست به دعا شد/پیام همدلی شخصیت های سیاسی کشور برای ابراهیم رییسیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان ایشان، عصر امروز در کلاس درس تفسیر نهج البلاغه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، دعای توسل قرائت شد.

واکنش مدیر مسئول روزنامه اطلاعات به همدلی شخصیت های سیاسی کشور برای ابراهیم رییسی

سیدعباس صالحی نیز در واکنشی متفاوت در پی سانحه برای بالگرد رئیسی نوشت:

پیام‌های شخصیت‌های سیاسی کشور چون: خاتمی، روحانی، لاریجانی، آملی، قالیباف، جهانگیری و..در ابراز نگرانی برای رییس جمهور محترم و همراهان و دعا برای سلامتی ایشان، نشان داد که دغدغه ایران، مرکز مشترک این عزیزان است. این همدلی‌ها را ببینیم و بر عمق و گستره آن بیفزاییم.

بالگرد حامل رئیس جمهور که برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: