کد خبر: ۸۵۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۷۵
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در توئیتی به پایان مجلس دهم اشاره کرد و افزود: این مجلس مقاطع پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت، اما ای‌کاش سه لایحه مهم شفافیت، مدیریت تعارض منافع و مقابله با فساد و ارتقای سلامت اداری که می‌توانستند در مبارزه بنیادین با فساد موثر باشند، فرصت طرح می‌یافتند و به نام مجلس دهم ثبت می‌شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، اسحاق جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری، چهارشنبه شب در توئیتی به پایان مجلس دهم اشاره کرد و نوشت: مجلس دهم به پایان رسید؛ این مجلس مقاطع پرفراز و نشیبی را پشت سر نهاد. به رییس و همه نمایندگان محترم آن خسته نباشید می‌گویم.

وی تصریح کرد: همکاری با دولت هم کم نبود، اما ای‌کاش سه لایحه مهم شفافیت، مدیریت تعارض منافع و مقابله با فساد و ارتقای سلامت اداری که می‌توانستند در مبارزه بنیادین با فساد موثر باشند، فرصت طرح می‌یافتند و به نام مجلس دهم ثبت می‌شد.

جهانگیری: ایکاش سه لایحه مهم ‎در مبارزه با فساد به نام مجلس دهم ثبت می شد / مجلس دهم مقاطع پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت

آخرین جلسه علنی مجلس دهم امروز- چهارشنبه- برگزار شد، علی لاریجانی در پایان مجلس دهم ضمن تشکر از نمایندگان و نمایندگان پارلمانی، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری، خبرنگاران، دست اندرکاران ضمن و گرامیداشت یاد نمایندگان فقید این دوره گفت: مجلس تمام گشت، ولی باید گفت: در تو پایان نیست آغازی دگر باید تو را؛ ختم جلسه را اعلام می‌کنم.

مجلس دهم از هشتم خردادماه سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد و امروز پس از چهار سال به کار خود خاتمه داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: