کد خبر: ۸۵۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۲۳۶
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسوولان باشگاه پرسپولیس وعده دادند تا پایان هفته پولم را پرداخت کنند و من هم به دلیل شیوع ویروس کرونا به آنها وقت دادم.

همتی: به‌خاطر کرونا به پرسپولیس وقت دادمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، آدام همتی با اشاره به نشستی که با مدیران پرسپولیس انجام داده است، اظهار داشت: جلسه خوبی را با مسوولان پرسپولیس برگزار کردیم. من بابت زمان حضورم در پرسپولیس و مطالباتی که از باشگاه داشتم با مدیران فعلی نشستی را برگزار کردم. مسوولان هم صحبت‌های من را شنیدند و خیلی منطقی با موضوع برخورد کردند.

وی افزود: هنگامی که از پرسپولیس جدا شدم، مقداری از مطالباتم را به باشگاه بخشیدم و مقداری دیگری مانده بود که طبق قولی که مسوولان وقت پرسپولیس دادند، قرار بود تا پایان سال ۹۸ این پول را پرداخت کنند اما این کار صورت نگرفت و قول‌ها عملی نشد. از طرفی به خاطر شرایط کرونا و وضعیت فعلی باشگاه‌ها ترجیح دادم که کمی بیشتر از زمان وعده‌ای که داده شده، صبر کنم اما در این ۲ ماه هم خبری نشد.

بازیکن سابق پرسپولیس و کنونی پارس جنوبی جم اضافه کرد: با این حال مسوولان پرسپولیس وعده داده‌اند تا پایان هفته این طلب را پرداخت کنند و من از آنها تشکر می‌کنم که خیلی منطقی با این موضوع برخورد کردند. منتظر هستم تا ببینم در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: