کد خبر: ۸۴۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۳
هافبک جوان سابق پرسپولیس که با تصمیم گابریل کالدرون از این تیم جدا شد، دلیل جدایی خود را فاش کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آدام همتی هافبک محبوب برانکو ایوانکوویچ که در پرسپولیس نیز خوش درخشید، در دوران حضور گابریل کالدرون متوجه اتفاقی بسیار عجیب و دور از باور شد تا به یکباره در لیست فروش سرخ‌ها قرار بگیرد.

 

همتی در این باره گفت: من در اول فصل خیلی امیدوار بودم. مربی فرانسوی حرف می زد و من هم آشنایی کامل دارم. او در ابتدای فصل به شکلی با من حرف میزد که من کاملا امیدوار شده بودم. او طوری حرف میزد که انگار به من خیلی نیاز دارد. گفت دفاع چپ بازی کن گفتم چشم، دفاع راست و پشت هافبک و ... و همیشه گفتم چشم. اما در ادامه یک سری اتفاقاتی افتاد که درست نیست من بگویم چرا و بهتر است خودش بگوید چرا با من چپ افتاد.

 

  

 

من هیچ وقت نخواهم گفت چه اتفاقی افتاد و فقط این را بدانید که چیزی بود که در شخصیت و فامیل ما هرگز نبود که بخواهیم این کار را بکنیم تا من بازی کنم! اگر مربی یک سری چیزها می گفت تا بازی کنم در شخصیت من نبود. نه من که هر بازیکنی حتی در اروپا برخی اوقات به مشکلاتی می‌خورند که بعدا جدا می‌شوند. من نمی‌خواهم حاشیه درست کنم و با حرف زدن درباره کسی او را کوچک کنم چرا که قطعا حرف زدن علیه کسی مرا کوچک خواهد کرد. او و کادرش از نظر فنی عملکرد خوبی داشتند و تیم را قهرمان تحویل دادند. اما فقط باید بگویم که من راضی نبودم از رفتار و چیزی که از من خواستند و باید خوب کار کنم و نشان دهم که شایسته حضور در این تیم هستم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: