کد خبر: ۸۴۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۳۲۰
وینگر سابق پرسپولیس تصمیم دارد تا با خوب کار کردن در تیم سابقش نشان دهد، شایسته حضور و بازگشت به پرسپولیس است.

چراغ سبز ستاره جنجالی برای بازگشت به پرسپولیس! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آدام همتی یکی از بازیکنانی بود که بعد از رفتن برانکو از پرسپولیس، همان فرصت های نصفه و نیمه بازی در این تیم را هم از دست داد و سرانجام در نقل و انتقالات نیم فصل از پرسپولیس جدا شد و به پارس جنوبی جم رفت. او در جدیدترین مصاحبه اش درباره دلایل جدایی اش از پرسپولیس گفته: «من هیچ وقت نخواهم گفت چه اتفاقی افتاد و فقط این را بدانید که چیزی بود که در شخصیت و فامیل ما هرگز نبود که بخواهیم این کار را بکنیم تا من بازی کنم! اگر مربی یک سری چیزها می گفت تا بازی کنم در شخصیت من نبود.

 

نه من که هر بازیکنی حتی در اروپا برخی اوقات به مشکلاتی می‌خورند که بعدا جدا می‌شوند. من نمی‌خواهم حاشیه درست کنم و با حرف زدن درباره کسی او را کوچک کنم چرا که قطعا حرف زدن علیه کسی مرا کوچک خواهد کرد. او و کادرش از نظر فنی عملکرد خوبی داشتند و تیم را قهرمان تحویل دادند. اما فقط باید بگویم که من راضی نبودم از رفتار و چیزی که از من خواستند و باید خوب کار کنم و نشان دهم که شایسته حضور در این تیم هستم.» اما واقعا معلوم نیست کالدرون دقیقا از همتی چه خواسته که او ترجیح می دهد هیچ حرفی در این باره نزند و سکوت کند.

اکنون بخوانید: 

کری خوانی و خط و نشان مدیر استقلال برای پرسپولیس و سپاهان+عکس

به هر حال ستاره سابق پرسپولیس انگیزه بالایی برای اثبات توانایی های خود در پارس جنوبی جم دارد و بعید نیست او بتواند با در خشش دوباره به جمع شاگردان گل محمدی باز گردد. وینگر سابق پرسپولیس در دفاع راست هم سابقه درخشش داشته است.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: