کد خبر: ۸۵۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۲۵۶
باشگاه استقلال اعلام کرد که اوایل هفته بخش از بدهی های شیخ دیاباته و میلیچ پرداخت می شود.

خبر خوش برای استقلالی ها رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه استقلال اعلام کرد که اوایل هفته بخش از بدهی های شیخ دیاباته و میلیچ پرداخت می شود.

 

شیخ دیاباته ، مهاجم اهل مالی که به دلیل گلزنی‌های متوالی‌اش از محبوبیت بالایی نزد هواداران استقلال برخوردار است، در حالی ایران را ترک کرد که مقادیر زیادی از این باشگاه مطالبه داشت. با توجه به اینکه این بازیکن قسط اول مطالباتش را از استقلال قبلا دریافت کرده، منتظر واریز قسط های بعدی می باشد و این بازیکن بادریافت بخشی از بدهی و اعلام باشگاه می تواند به ایران برگردد و اما قضیه میلیچ با دیایاته یه کمی متفاوت تر است، مدافع کروات آبی‌پوشان که به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ برتر در کرواسی به سر می‌برد، بخش مهمی از مطالباتش را از طریق باشگاه دریافت کرده است و استقلال با پرداخت بخش زیادی از مطالبات این بازیکن در یکقدمی تسویه حساب با این بازیکن خارجی قرار دارد و این بازیکن منتظر اعلام باشگاه استقلال برای برگشت به ایران است.

 

رمضانی سرپرست باشگاه استقلال نیز درباره آخرین خبر از پرداخت مطالبات هرویه میلیچ و شیخ دیاباته گفته است:

« سعادتمند همه تلاش خودش را می‌کند و امروز هم جلسه‌ای در همین رابطه داشته است. تلفنی با او صحبت کردم و اوایل هفته آینده پرداختی‌ها به این ۲ بازیکن نیز صورت می‌گیرد. متاسفانه برای به حاشیه بردن استقلال، فضایی به وجود می‌آید که من خواهش می‌کنم اجازه بدهند به آن آرامش مورد نیاز برسیم. بازیکنان خارجی استقلال، بسیار فهمیده و با اخلاق هستند و شرایط ما را درک می‌کنندو در زمانی که در این بلاتکلیفی خارج شویم، قطعا به آن‌ها اعلام می‌کنیم و این ۲ بازیکن هم به ایران خواهد آمد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: