کد خبر: ۸۵۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۱۶۲
پس از برگزاری ششمین جلسه تشکل‌های صنفی فرهنگیان با رئیس سازمان برنامه و بودجه، معلمان در انتظار تحقق وعده‌ها هستند.

معلمان در انتظار تحقق وعده‌های نوبخت/ آیا فرهنگیان بازنشسته مشمول رتبه‌بندی خواهند شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در پی برگزاری ششمین جلسه تشکل‌های صنفی فرهنگیان با نوبخت در پانزدهم اردیبهشت ماه، معلمان در انتظار تحقق وعده‌های داده شده در این جلسه هستند؛ یکی از مهمترین وعده‌ها، اجرای رتبه‌بندی از فروردین ماه است. از قرار معلوم، به دنبال اظهارنظر دیوان محاسبات مبنی بر غیرقانونی بودن رتبه‌بندی و ترمیم حقوق از ابتدای فروردین ماه، نوبخت اعلام کرد که این‌کار مطابق با ماده ۱۰۲ از اختیارات برنامه و بودجه است و رتبه‌بندی حتما از ابتدای فروردین اجرا خواهد شد.

مساله دیگر رفع تبعیض میان دریافتی معلمان و سایر کارمندان دولت است. در جلسه پانزدهم اردیبهشت، با توجه به نظر نوبخت مبنی بر احصای مواردی از قانون که اجرا نشده یا بد اجرا شده و همچنین  امضای بیش از ۱۸۰۰ دکتر معلم مبنی بر وجود تبعیض و با ارائه آمار و مبالغ احکام (تفاوت سنوات مساوی تا ۸ میلیون و بیشتر...) معلمان حاضر در جلسه، خواستار رفع این تبعیض شدند.  

به گفته معلمان، طبق تبصره ۳ ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری، حداکثر تفاوت بین دریافتی کارکنان باید ۲۰ درصد باشد که نیست و بسیار بیشتر است.

مساله بعدی، اجرای رتبه‌بندی برای معلمان بازنشسته است. حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در همان جلسه  با اظهار گلایه از آموزش و پرورش گفت: علت تاخیر در صدور احکام رتبه‌بندی چیست؟ چرا بازنشستگان از مهر به بعد مشمول رتبه‌بندی جدید نشدند؟

حالا معلمان بازنشسته می‌گویند باید رتبه‌بندی شامل حال ما نیز بشود و نباید میان معلمان شاغل و بازنشسته از نظر دریافتی تفاوت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته ۹۸
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
2
رتبه بندی را برای بازنشستگان مهر ۹۸ اجرا کنید چون همسان سازی هم به انها تعلق نگرفت
علده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
2
درست است حتما بابد برای بازنشیتگان اموزش وپرورش رتبده بندی اجرا شود
بازنشسته 98
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
2
سلام تورابه خدا اگر وعده ای می دبدبه آن عمل کنید اول فکرکنیدجون وقتی مسعودی حرفی می زند دست پایینهافگروذگرشان و حتی زندگی خودراباان حرف قرار ندهند امیدوار به خدا هستم که مسعولی وقتی حرفی می زنن دبه آن عمل کنند تاماهم خون جگر نشویم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
1
جناب آقای حاج میرزایی سلام لطف کنید دستور فرمایید که نسبت به رتبه بندی بازنشستگان نیمه اول 98 واول مهر 98 حداقل جهت پاداش پایان خدمت رتبه بندی را اعمال فرمایند با توجه به اینکه اعتبار رتبه بندی مربوط به سال 98 می باشد وقرار بود از اول فروردین و برای معلمان با سنوات بالا اعمال نمایند الان بازنشسته 2 مهر با بازنشسته اول مهر در پاداش 20 میلیون اختلاف دارند خودتان قضاوت فرمایید به یک روز چنین اختلافی درست است امیداست بذل توجه عنایت فرمایید ممنون
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: