کد خبر: ۸۴۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۴۳۰
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فرایند نقل و انتقال فرهنگیان واجد شرایط استان از اول اردیبهشت ۱۳۹۹ آغاز گردیده است.

آغاز نقل و انتقال فرهنگیان واجد شرایطبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، غلامرضا دانش فر صبح امروز در نشست مربوط به این موضوع با بیان چگونگی جزئیات نقل و انتقال فرهنگیان اظهار کرد: فرایند نقل و انتقال فرهنگیان واجد شرایط استان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت سیستمی در بازه زمانی اول اردیبشهت ۱۳۹۹ تا پانزده خرداد ۱۳۹۹ است.

وی با برشمردن مهمترین شرایط هر فرهنگی متقاضی نقل و انتقال درون استانی و برون استانی گفت: دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه اشتغال تمام وقت در آموزش و پرورش تا پایان شهریور ۱۳۹۹، نداشتن تعهد خاص در محل کنونی اشتغال و اعلام عدم نیاز منطقه مبدأ و نیازمندی منطقه مقصد از جمله شرایط مهمی است که متقاضیان انتقالی باید دارا باشند.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: مدت زمان خدمت به صورت حق التدریس، زمان خدمت سربازی، سابقه کار در ادارت خارج از آموزش و پرورش، نهضت سوادآموزی و ایام تحصیل در مراکز تربیت معلم و تربیت دبیر و دانشگاه برای انتقال جزء سابقه خدمت ۲ ساله به حساب نمی آید.

اکنون بخوانید: 

پذیرفته‌شدگان آزمون ‌استخدامی آموزش و پرورش بخوانند

 

دانش فر با بیان اینکه متقاضیان انتقال باید قبل از ثبت درخواست انتقال خود، کلیه جوانب امر را به دقت بسنجند، تصریح کرد: پذیرش انصراف از انتقال برون استانی بعد از اعلام نتایج به هیچ وجه مجاز نیست؛ به جز در موارد خیلی ضروری که کمیسیون نقل و انتقال اداره کل آموزش و پرورش استان های مبدأ و مقصد تا قبل از شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تشخیص دهند.

این مسئول تغییر مقصد پس از تایید انتقال را غیرممکن دانست و عنوان کرد: عدم مراجعه افراد انتقال یافته به مناطق تعیین شده پس از اعلام نتیجه، غیبت تلقی می گردد.

وی در مورد شرایط انتقال مدیران و معاونین واحدهای آموزشی و پرورشی و نیروهای اداری متقاضی انتقال آموزشی عنوان کرد: نیروهای اداری، مدیران و معاونین باید در رشته تدریس اصلی خود اقدام به ثبت درخواست انتقال نمایند.

دانش فر موارد استثناهای انتقال برون استانی آموزش و پرورش را همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تاییدیه از مراجعه ذیصلاح و زوج های فرهنگی به محل خدمت همسر با حداقل ۳ سال خدمت دانست.

معاون آموزش و پرورش بوشهر خاطرنشان کرد: مجموع نیروهای انتقالی سال تحصیلی گذشته بیش از ۶۴۲ نفر بوده است که از این تعداد ۳۰۳ نفر درون استانی، تعداد ۱۷۵ نفر به استان وارد شده و تعداد ۱۶۴ نفر از استان بوشهر به استان های دیگر انتقال یافته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: