کد خبر: ۸۴۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۸۶۱
معلمان با عرضه سهام صندوق ذخیره در بورس مخالفند و می‌گویند: این سهام متعلق به فرهنگیان است.

انتقاد معلمان از واگذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در بورسبه گزارش خبرداغ، جمعی از معلمان در تماس با خبرنگار ایلنا، از واگذاری سهام صندوق ذخیره فرهنگیان در بورس انتقاد کردند.

به گفته آنها، این صندوق که از پنج درصد حقوق ماهیانه اعضا که همگی فرهنگیان کشور هستند، شکل گرفته متعلق به فرهنگیان است و نباید سهام آن به غیر جامعه معلمان و فرهنگیان واگذار شود.

آنها معتقدند: نباید شرکای غیر فرهنگیان به مدیریت و تصاحب صندوق وارد شوند.

به گفته معلمان، ورود شرکای غیرمعلم و صاحب سرمایه، معادله را بیش از همیشه به ضرر معلمان و فرهنگیان برهم می‌زند.

اکنون بخوانید:

پیش‌نویس لایحه اصلی نظام رتبه‌بندی معلمان تهیه می‌شود

در روزهای گذشته، مهدی نیکدل (مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان) درباره استراتژی ورود شرکت‌های زیرمجموعه به بورس گفت: ورود به بورس در اکثر شرکت‌هایی که این توانمندی را داشته باشند به‌عنوان یک اصل در راستای شفافیت و پرهیز از زمینه‌های فساد مطرح است. همچنین کاهش هرچه بیشتر بنگاه‌داری توسط صندوق و ورود به حوزه‌های سرمایه‌گذاری که اطمینان کافی از سودآوری آنها وجود داشته باشد، برنامه‌های مهمی است که با جدیت دنبال می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: