کد خبر: ۸۵۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۲
در حادثه واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور انار - مهریز یزد، یک نفر در صحنه و یک نفر هم به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.

۲ فوتی و ۶ مجروح در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵به گزارش خبرداغ «سید رسول محسن زاده» رئیس بیمارستان مهریز در این باره گفت: یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که از شهرستان انار به سمت مهریز در حال حرکت بود ساعت ۴ صبح امروز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در ۲۰ کیلومتری مسجد ابوالفضل (ع) دچار واژگونی شد.

وی ادامه داد: سرنشینان این خودرو هشت نفر بودند که متاسفانه یک نفر در صحنه و یک نفر هم به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گفته وی، سایر مصدومان که توسط پایگاه اورژانس انار، هلال احمر، پایگاه اورژانس سر یزد و پایگاه اورژانس مسجد ابوالفضل به بیمارستان به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز منتقل شدند، تحت درمان قرار دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بیمارستان مهریز، محسن زاده خاطرنشان کرد: سرنشینان این خودرو از اتباع کشور افغانستان بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: