کد خبر: ۸۴۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۳۶۸
قرارداد علی علیپور با باشگاه پرسپولیس تا قبل از تابستان پیش‌رو به پایان خواهد رسید و این بازیکن با هیچ پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد از سوی مدیران فعلی باشگاه مواجه نشده است.

پرسپولیس پیشنهاد تمدید نداد / علیپور در آستانه جدایی؟به گزارش خبرداغ به نقل از نوداد، آخرین بار بهمن ماه سال گذشته بود که محمدحسن انصاری‌فرد برای بار دوم خواستار تمدید قرارداد با علیپور شد اما او خواسته‌های مالی‌اش را مطرح و هر اقدامی در این مورد را به اواخر فصل موکول کرد.

در شرایط فعلی که مسابقات لیگ تعطیل است، مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ واکنشی به تمدید قرارداد علیپور از خود نشان نداده‌اند و این در حالی است که چند واسطه در تلاش برای انتقال او به فوتبال اروپا و حتی کشورهای عربی هستند.

اخیرا مهرداد هاشمی در یک برنامه تلویزیونی در یک اظهارنظر عجیب اعلام کرد؛ اصلا قبول ندارد که قبل از اتمام فصل با بازیکنی برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود و به نظر می‌آید چنین تفکری باعث شده فعلا مذاکره‌ای با علیپور برای ماندنش در جمع سرخپوشان از سوی مدیریت فعلی این باشگاه انجام نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: