کد خبر: ۸۵۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۲۴۵
سیامک نعمتی، بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در نیم فصل دوم شرایط بهتری در پرسپولیس پیدا کرد و به یکی از مهره‌های خوب این تیم تبدیل شد. هافبک سرخپوشان البته در این بین پیشنهاداتی را هم به دست آورد ولی ترجیح داد همه چیز مسکوت باقی بماند تا باشگاه پرسپولیس برای او تصمیم بگیرد.

وقتی می‌دانند قهرمان نمی‌شوند، می‌گویند مسابقات تعطیل شودبه گزارش خبرداغ به نقل از رسانه ۷، سیامک نعمتی، بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در نیم فصل دوم شرایط بهتری در پرسپولیس پیدا کرد و به یکی از مهره‌های خوب این تیم تبدیل شد. هافبک سرخپوشان البته در این بین پیشنهاداتی را هم به دست آورد ولی ترجیح داد همه چیز مسکوت باقی بماند تا باشگاه پرسپولیس برای او تصمیم بگیرد.

مثل همه بازیکنان ابتدا از روند آماده سازی‌ات در ایام کرونا صحبت کن.

این ویروس باعث شد خیلی از مردم در خانه‌های خود قرنطینه بمانند. بخصوص ما ورزشکاران که شرایط سختی داشتیم. با این وجود سعی کردیم در خانه حداقل کاری که برای حفظ آمادگی می‌شود انجام داد را پشت سر بگذاریم. من هم سعی کردم همین کار را انجام دهم تا از آمادگی بدنی دور نشوم. البته تمرینات گروهی با انفرادی تفاوت زیادی دارد. ولی امیدوارم خیلی زود با حفظ موارد بهداشتی مجموعه‌های ورزشی باز شوند تا هم مردم به روال عادی برگردند و هم ما ورزشکاران بتوانیم روند آماده سازی‌مان را دنبال کنیم.

با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت شرایطت بهتر شد. خودت در مورد میزان آمادگی و همچنین وضعیتی که در طول فصل داشتی توضیح بده.

در ابتدای فصل و با حضور کالدرون شرایط بسیار برای من خوب بود و در ۷-۸ بازی اول شرایط خوبی داشتم اما متاسفانه مصدوم شدم و یکی دو ماه بازی‌ها را از دست دادم. زمانی که آقای گل‌محمدی به پرسپولیس آمد مجددا آسیب دیدم و شرایطم سخت شد ولی خوشبختانه با رفع آسیب دیدگی وضعیت بهتری پیدا کردم. خوشبختانه از روزی که به پرسپولیس آمدم شرایط خوب بوده و همه چیز باب میلم پیش رفته است. بازی کردن در پرسپولیس کار آسانی نیست و در این بین پیشنهاداتی هم برای من ارسال شد اما خوشحالم که وضعیتی در پرسپولیس داشتم که رضایتبخش بود.پرسپولیس بزرگترین تیم ایران است و در آسیا هم حرف‌های زیادی دارد. به خاطر همین است که نگاه ویژه‌ای به این تیم و بازیکنانش صورت می‌گیرد. البته نمی‌خواهم زیاد در مورد پیشنهاداتی که به دستم رسیده صحبت کنم و بعدا در این مورد توضیح بیشتری خواهم داد. 

ظاهرا از کشور ژاپن هم پیشنهاد داشتی و چندی پیش خبری مطرح شد که شاید به شرق آسیا بروی. 

همین طور است. یک پیشنهاد از باشگاه ژاپن به دستم رسید ولی من به آنها اعلام کردم با پرسپولیس قرارداد دارم. صادقانه بگویم اگر با پرسپولیس قرارداد هم نداشتم تمام تمرکزم روی این تیم بود. پیشنهادی که از ژاپن رسیده بود مربوط به ایام قبل از کرونا بود و حتی قرار بود نمایندگان کشور ژاپن سفری به ایران داشته باشند تا یکی از بازی‌های تیم و من را ببینند. ضمن آنکه نماینده آن باشگاه می‌خواست با مدیران پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کند. البته به خاطر شرایط کرونا این اتفاق نیفتاد. ولی اگر قسمت باشد آنها بعد از حل و فصل شدن مشکلات کرونا با پرسپولیس دوباره وارد مذاکره خواهند شد.

آیا امکان دارد اسم تیم ژاپنی را ببری؟

خیر. اجازه بدهید بعدا در مورد این موضوع مفصل صحبت می‌کنم. طبیعی است که من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و تصمیم‌گیری برای پیوستن به این تیم ژاپنی بر عهده من نیست. فقط می‌توانم این را بگویم پیشنهادی که شده خیلی خوب است و شما هم می‌دانید لیگ ژاپن یکی از لیگ‌های معتبر در فوتبال آسیا محسوب می‌شود و بازیکنان بزرگی در این کشور بازی می‌کنند. تاکید می‌کنم با پرسپولیس قرارداد دارم و همه چیز بر عهده باشگاه است. 

 طی یکی دو هفته اخیر اکثر تیم‌ها خواستار لغو بازی‌ها شدند و پرسپولیس به خاطر فاصله‌ای که در صدر جدول با رقبا دارد می‌‌خواهد بازی‌ها ادامه داشته باشد. همین موضوع باعث شده تا باشگاه پرسپولیس فشار زیادی را تحمل کند.دیدگاه تو به عنوان یک بازیکن چیست؟

متاسفانه در این چند روز صحبت‌هایی مطرح شده که مسابقات لغو شود ولی اگر هر تیمی جای پرسپولیس بود هیچ وقت بحث لغو مسابقات را مطرح نمی‌کرد. وقتی تیم‌ها می‌دانند امسال نمی‌توانند به جام قهرمانی برسند می‌گویند مسابقات تعطیل شود. ما در این فصل زحمات زیادی کشیدیم و کاری کردیم که با رقبا ۱۰ امتیاز فاصله ایجاد کنیم. به نظرم تعطیلی لیگ اصلا درست نیست. یادتان باشد ما هم می‌گوییم جان مردم از همه چیز مهمتر است اما اگر قرار است مسابقات تعطیل شود باید پرسپولیس را قهرمان لیگ اعلام کنند. 

 البته این موضع تمامی بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس هم هست و آنها هم نظر تو را دارند.

بحث ما اصلا این نیست که از همین حالا ما را قهرمان اعلام کنند. ما راغب هستیم فصل ادامه پیدا کند تا با ادامه مسابقات به چهارمین عنوان قهرمانی برسیم. تیم‌های دیگر این شانس را دارند اما اختلاف ما با رقبا زیاد است و ما بازی‌هایی داریم که کمی از رقبای بالای جدول راحت‌تر است. از طرف مقابل تیم‌های بالا نشین با یکدیگر بازی دارند و کار آنها سخت است، به همین دلیل می‌گویم اگر فصل ادامه پیدا کند خوشحال‌تر هم می‌شویم. روی حرفم تاکید می‌کنم اگر مسابقات را ادامه ندهند بهتر است پرسپولیس قهرمان شود. تیم ما امسال خیلی زحمت کشید و سه سال قهرمان لیگ شد. امسال هم می‌خواستیم در قهرمانی پوکر کنیم تا در تاریخ فوتبال ایران برای اولین بار چنین اتفاقی بیفتد ولی کرونا مانع از ادامه بازی‌ها شده. مطمئن باشید اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند ما می‌توانیم قهرمان شویم.

در هفته‌های اخیر اکثر بازیکنان پیرامون مشکلات مالی باشگاه صحبت کردند و خواستار دریافت مطالباتشان بودند. این مشکلات چقدر روی کار شما تاثیر گذاشته است. 

فکر می‌کنم شرایط مالی باشگاه چندان خوب نیست ولی مسئولان قول‌هایی دادند که ان‌شاالله برطرف می‌شود. ما هم منتظر هستیم قول مدیران باشگاه عملی شود. شاید خیلی از هواداران پرسپولیس ندانند ولی ما از سال گذشته ۳۰درصد طلب داریم و خود من هم این شرایط را دارم. بازیکنان تیم دریافتی‌شان هنوز به آن حدی که مد نظرشان بود، نرسیده ولی امیدوارم شرایط مالی باشگاه خوب شود چون خوب نیست پرسپولیس از لحاظ مالی ضعیف باشد. پرسپولیس چند سال است بهترین تیم شده و امیدوارم شرایط مالی باشگاه به شکلی شود که بازیکنان از نظر فکری دچار مشکل نشود و همه فکر و ذکر آنها روی مسابقات فوتبال باشد.

به عنوان سؤال آخر دوست داریم بدانیم انگیزه شخصی نعمتی در پرسپولیس چیست. فکر می‌کنی با این تیم به چه درجه‌ای از فوتبالت برسی؟

از روزی که به پرسپولیس آمدم همه چیز خوب بود. خوشبختانه به تمام اهدافی که تا الان داشتم رسیدم. ما در یک سال هم قهرمان لیگ برتر شدیم و هم قهرمان جام حذفی. ضمن آنکه به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کردیم. امسال هم ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته‌ایم و همه اینهایی که اشاره کردم بخشی از انگیزه‌های شخصی‌ام بوده است. امسال را هم طوری آغاز خواهم کرد که همه هواداران پرسپولیس از من راضی باشند. امسال به دعوت به تیم ملی فکر می‌کنم و امیدوارم نظر مربی تیم ملی را به خودم جلب کنم و اگر قسمت شد بتوانم یکی از لژیونرهای فوتبال ایران لقب بگیرم.

 

منبع خبر: خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: