کد خبر: ۸۵۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۳
بیش‌از یک‌سال از آغازبه‌کار تلویزیون استقلال می‌گذرد، ولی به‌جز چند مصاحبه کوتاه و خنثی چیز دیگری از آن دیده نشده و عملا یک تلویزیون بی‌اثر است

قرارداد تلویزیون استقلال در آستانه فسخبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان : بیش‌از یک‌سال از آغازبه‌کار تلویزیون استقلال می‌گذرد، ولی به‌جز چند مصاحبه کوتاه و خنثی چیز دیگری از آن دیده نشده و عملا یک تلویزیون بی‌اثر است، اما اینکه چرا این تلویزیون از امتیازش استفاده نمی‌کند، جای تعجب دارد و ازسویی مدیر این تلویزیون در مصاحبه‌ای، پرده از عدم همکاری بعضی از مدیران باشگاه برداشت. او مدعی بود بعضی از افراد داخل باشگاه به بازیکنان خط می‌دهند تا با تلویزیون رسمی باشگاه هیچ مصاحبه‌ای انجام نشود، درحالی‌که وقتی رسانه رسمی باشگاه شروع به فعالیت می‌کند، بازیکنان و اعضای کادر فنی ملزم‌به مصاحبه فقط با همین رسانه هستند.

علی‌آبادی، مدیر شبکه استقلال در این‌خصوص تاکید کرده بود که این شبکه و ساختمان و صفر تا صد تجهیزاتی که در آن است، به هیچ‌یک از اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال به‌خصوص خلیل‌زاده تعلق نداشته و به‌شخصه ساختمان فعلی را به مدت 5 سال رهن و به میزان 5 میلیارد تومان تجهیزات برای راه‌اندازی‌اش خریداری کرده که همگی از جیب خودش بوده است. وی همچنین گفته بود نمی‌گذاشتند بازیکنان با تلویزیون استقلال حرف بزنند، این درحالی بود که مدیرعامل باشگاه آنها را ملزم‌به همکاری 24ساعته با تلویزیون کرده بود.

حالا خبرنگار «فرهیختگان» مطلع شده که قرارداد این تلویزیون که در مدت زمان حضورش در باشگاه نه عایدی مالی برای استقلال داشت و نه خودش توانست خلأ یک شبکه تلویزیونی قوی را برای تیم پرطرفدار پایتخت پر کند، در آستانه فسخ قرار گرفته و مسئولان باشگاه قرار است نسبت‌به این موضوع با رویکردی متفاوت، تیمی جدید را جایگزین تیم قبلی تلویزیون این باشگاه کرده تا ازقبل آن نیز به درآمدزایی خوبی برسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: