کد خبر: ۸۴۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۶
باشگاه الاهلی امیدوار است تا در پایان فصل ستاره ایرانی یوپن بلژیک را به قطر برگرداند.

تیم قطری به دنبال لژیونر استقلالیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، امید ابراهیمی که در نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۸ از استقلال راهی قطر شد و با قراردادی دو ساله به الاهلی پیوست، یکی از بازیکنان ثابت این تیم به حساب می‌آمد که به غیر از غیبت در یک مسابقه به دلیل محرومیت، در ۲۱ بازی دیگر فصل به میدان رفت و نمایش خوبی ارائه داد.

درخشش این هافبک ملی‌پوش ایرانی در الاهلی موجب شد تا مورد توجه باشگاه یوپن قرار بگیرد و با عقد قراردادی یک‌ساله راهی این تیم بلژیکی شود و در ژوپیر لیگ بازی‌های زیادی انجام دهد.

 

ابراهیمی که امسال در ۱۸ مسابقه از ۲۹ هفته‌ی ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته و بعضا به دلیل محرومیت یا مصدومیت اجازه بازی پیدا نکرده، احتمالا در پایان فصل به پایان کارش در فوتبال اروپا می‌رسد و دوباره به لیگ ستارگان قطر برمی‌گردد.

هافبک ۳۲ ساله پیشین استقلال قبل از آنکه به بلژیک برود، سعی داشت تا باقی مانده یک ساله قراردادش با الاهلی را فسخ کند، اما بعد از توافق با مسؤولان باشگاه قطری، قراردادش را تا پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ تمدید کرد تا به‌عنوان بازیکن قرضی و به مدت یک فصل به یوپن محلق شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: