کد خبر: ۸۵۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۲
آخرین گلزن دربی در گفتگویی پیرامون تفاوت لیگ ایران و عراق صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

گلزن شهرآورد، پرچم لیگ ایران را بالا برد+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  آخرین گلزن دربی در گفتگویی تلویزیونی پیرامون تفاوت لیگ ایران و عراق صحبت های جالبی را مطرح کرد. بشار رسن هافبک تیم ملی عراق و پرسپولیس هفته پیش صحبتی جالب را مطرح کرد که کمتر مورد توجه قرار گرفت.

 

وی درباره اختلاف لیگ ایران و عراق گفت: عراق بازیکنان با استعداد زیادی دارد که بسیاری از آنها قابلیت این را دارند که در لیگ‌های معتبر آسیا و اروپا بازی کنند اما بازیکنان از بخش تجاری و بازاریابی لطمه می‌بینند و در نتیجه استعداد آنها از بین می‌رود.

 

لیگ ایران شاید در رسانه‌ها و خبرگزاری ها سروصدایی نداشته باشد اما آنها در راهی قدم گذاشته‌اند که در آینده می‌توانند بهره برداری فراوان و سوددهی‌ها کلان همچون لیگ‌های معتبر آسیایی و اروپا داشته باشند.

 

 

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: