کد خبر: ۸۵۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۶۳
عد از شایعات گوناگون پیرامون جدی بشار رسن از پرسپولیس حالا اخبار جدیدی به گوش می رسد. باشگاه پرسپولیس در حالی به بشار رسن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است که این بازیکن از قرارداد فصل جاری‌اش تقریباً پنج درصد دریافتی داشته است. همین مسئله باعث شد که هافبک عراقی برای ماندن در جمع سرخپوشان شرط بگذارد.

به گزارش خبرداغ ، مدیربرنامه‌های بشار رسن شرط این بازیکن برای تمدید قرارداد را امروز (چهارشنبه) به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد و در همین راستا هافبک عراقی فقط در صورت دریافت مطالباتش و تسویه کامل حاضر به عقد قرارداد جدید با باشگاهش خواهد بود.

ستاره خارجی پرسپولیس فقط به یک شرط در این تیم باقی می‌ماند + عکس

یحیی گل‌ محمدی علاقه زیادی به حفظ بشار رسن دارد و همین مسئله کار مدیران پرسپولیس را برای حفظ هافبک عراقی سخت کرده است. به ویژه اینکه طلب او از باشگاه پرسپولیس بیش از ۲۰۰ هزار دلار است.

منبع خبر : روز نو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: