کد خبر: ۸۴۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۴۴۶
گفته می‌شود مهدی بیات یکی از ستاره‌های استقلال را در صدر فهرست خرید‌های خود قرار داده است.
خیز مالک ایرانی برای ۲ خرید از ایران؛ پای ستاره استقلال هم در میان استبه گزارش خبرداغ، مهدی بیات مالک ایرانی باشگاه شارلوا که همزمان ریاست فدراسیون فوتبال بلژیک را نیز برعهده دارد طی پنج سال گذشته با تغییر استراتژی حضور در بازار نقل و انتقالاتی موفق شده جزو موفق‌ترین مدیران در خرید استعداد و پرورش آن‌ها برای فروش میلیونی قرار بگیرد. در شرایطی که شارلوا به پایگاهی مناسب برای نسل جوان فوتبال ایران در راه معرفی به فوتبال اروپا تبدیل شده یک بار دیگر خبر می‌رسد مالک ایرانی باشگاه بلژیکی درصدد دو خرید دیگر از بازار ایران در تابستان پیش رو است، خرید‌هایی که می‌توانند در پروسه‌ای دو تا سه سال شارلوا را به سودی هنگفت برسانند. بیات در سال‌های گذشته روی ایرانی‌های زیادی سرمایه‌گذاری کرد از جمله کاوه رضایی که با هزینه ۵۰۰ هزار یورویی به این باشگاه رفت و در نهایت بیش از ۵ میلیون یورو برای آن‌ها سودآوری داشت و همچنان یکی از گران‌ترین نقل و انتقالات ژوپیرلیگ است.
بیات که این روز‌ها در صدد از دست دادن کاوه رضایی ستاره گلزن خود و بازگرداندن او به بروژ قرار دارد با پیشنهاداتی برای فروش علی قلی زاده دیگر ستاره ایرانی خود روبه‌رو شده است. وینگر چپ پا و تکنیکی قراردادش را تا سال ۲۰۲۳ با شارلوا تمدید کرد، اما گفته می‌شود یک باشگاه آلمانی و یک باشگاه اسپانیایی برای خرید او چراغ سبز نشان دادند از همین رو مالک ایرانی شارلوا برای پرکردن جای خالی دو ستاره ایرانی چشم به خرید دو ستاره مستعد دیگر از فوتبال ایران است. حتی در این راه بیات از طریق یکی از ایجنت‌های فعال در لیگ برتر باب مذاکره با دو ستاره از تیم‌های تهرانی و شهرستانی که اتفاقاً هر دو فصلی فوق العاده را سپری کردند را باز کرده و تنها جلب نظر مساعد باشگاه‌های آن‌ها برای انتقال به بلژیک در تابستان ۹۹ باقی مانده است.
گفته می‌شود مهدی بیات یکی از ستاره‌های استقلال را در صدر فهرست خرید‌های خود قرار داده و امیدوار است با ارائه پیشنهادی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار یورویی برای صدور رضایتنامه این بازیکن استقلالی‌های بحران‌زده از نظر مالی را برای فروش ستاره خود در خط حمله ترغیب کند. دیگر ستاره مد نظر این مالک ایرانی موفق هم از تیمی شهرستانی است که اتفاقاً در اولین سال حضور در سطح اول فوتبال ایران در تیم ملی هم جایگاه ثابتی پیدا کرد و مارک ویلموتس سرمربی سابق ایران نیز هوادار بزرگ این بازیکن است.
 
منبع: خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: