کد خبر: ۸۵۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید: ۱۸۵
کاوه رضایی مهاجم ایرانی بروژ بعد از صحبت با مدیریت این باشگاه به جدایی از جمع بازیکنان این تیم نزدیکتر شد.

کاوه رضایی از تمرین با تیمش منع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: سایت «walfoot» بلژیک اعلام کرد فیلیپه کلمنت سرمربی تیم بروژ روی کاوه رضایی و تیبوت ولیتینک حساب نمی‌کند و این بازیکنان باید دنبال باشگاه جدیدی باشند.

این سایت نوشت: «بعد از آنکه لوییس اوپندا به صورت قرضی بروژ را ترک کرد، دو بازیکن دیگر بروژ هم باید چمدانشان را جمع کنند. تیبوت و کاوه رضایی باید تیم جدیدی را پیدا کنند. این بازیکنان توانستند با مدیریت باشگاه صحبت داشته باشند و به آنها گفته شد که آینده ای در بروژ ندارند و باید به صورت جداگانه از تیم تمرین کنند.»

کاوه رضایی فصل گذشته به صورت قرضی از تیم بروژ به تیم شارلروا رفت و عملکرد خوبی در این تیم داشت با این حال سرمربی بروژ همچنان به این بازیکن اعتقادی ندارد. هنوز مشخص نیست رضایی فصل بعد به کدام تیم می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: