کد خبر: ۸۵۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۴۸
قهرمان لیگ برتر فوتبال بلژیک کاوه رضایی را در فهرست فروش خود قرار داد.

مهاجم استقلالی در لیست فروشبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، هرچند کلوب بروژ بدون مشکل بزرگی توانست عنوان قهرمانی ژوپیلر لیگ بلژیک را با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیمه‌کاره ماندن این رقابت‌ها کسب کند، اما در خط حمله ضعف‌های زیادی داشت. با این وجود کلوب بروژ می‌خواهد به همکاری‌اش با دو مهاجم پایان دهد.

بر اساس این گزارش، کلوب بروژ تصمیم گرفته تا کاوه رضایی و لویس اوپندا را به صورت قطعی بفروشد. این ۲ بازیکن شانس بازی در کلوب بروژ را یافتند، اما نتوانستند نظر مساعد فیلیپه کلمنت (سرمربی) را به دست آورند. اکنون کلوب بروژ با فروش کاوه رضایی و لویس اوپندا می‌خواهد پول حاصل از این کار را صرف تقویت خط حمله خود کند.

کاوه رضایی در فصل گذشته ژوپیلر لیگ بلژیک به صورت قرضی برای شارلوا بازی کرد. مهدی بیات، رئیس این باشگاه اعلام کرد برای خرید قطعی کاوه رضایی از کلوب بروژ تلاش می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: