کد خبر: ۸۵۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۲
یک رسانه بلژیکی بازگشت سرمربی سابق ایران به بلژیک برای هدایت تیم آنتورپ را غافلگیرکننده توصیف کرد.

چرخش دوباره ویلموتس به سمت آنتورپ با وجود مخالفت هوادارانبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت «voetbal24» مارک ویلموتس بهترین لحظات مربیگری اش به همراه تیم ملی بلژیک بود. ممکن است سرمربی به کشور برگردد و این بازگشتی غافلگیر کننده خواهد بود.

ویلموتس گزینه آنتورپ است و این باشگا قصد خداحافظی با بولونی، سرمربی خود در تابستان را دارد. سرمربی سابق ایران ارتباط خوبی با لوسیانو مدیر باشگاه آنتورپ دارد. در صورت آمدن ویلموتس به این تیم اولین تجربه او در یک تیم بلژیکی خواهد بود.

همچنین این رسانه مثل همیشه در پایان هر خبری یک نظرسنجی برگزار می کند تا نظر کاربرانش را بداند. این بار نیز یک نظرسنجی درباره آمدن ویلموتس به آنتورپ گذاشت که مثل گذشته غالب کاربران مخالف حضور او در این تیم بودند.

ویلموتس سال گذشته بعد از ۷ ماه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران به خاطر عدم پرداخت مطالباتش به صورت یکطرفه قرارداتدش را فسخ کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر : وانا نیوزموتس به سمت آنتورپ با وجود مخالفت هواداران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: