کد خبر: ۸۴۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۱۷۳
حدود ۵۰ خدمه یک کشتی کروز ایتالیا که برای تعمیرات در ناگازاکی ژاپن پهلو گرفته بود، با تست مثبت کرونا مواجه شدند و همین امر نگرانی‌هایی درباره کشش بیمارستان‌های این شهر در صورت وخامت اوضاع ایجاد کرد.

شیوع کرونا در کشتی کروز ایتالیایی در ژاپنحدود ۵۰ خدمه یک کشتی کروز ایتالیا که برای تعمیرات در ناگازاکی ژاپن پهلو گرفته بود، با تست مثبت کرونا مواجه شدند و همین امر نگرانی‌هایی درباره کشش بیمارستان‌های این شهر در صورت وخامت اوضاع ایجاد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام در استان ناگازاکی اعلام کرد، نتایج امروز پنج‌شنبه نشان می‌دهد که ۱۴ خدمه دیگر آلوده به ویروس کرونا شده‌اند. یک بیمار که پیشتر به بیمارستان منتقل شده بود، اکنون در وضعیت وخیمی به سر می‌برد و از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کند.

شیوع کرونا در کشتی کروز «کاستا آتلانتیکا» پس از آن به وجود آمد که کشتی کروز «دایاموند پرینسس» دو ماه پیش در یوکوهاما به این ویروس آلوده شد و در آنجا بیش از ۷۰۰ مسافر و خدمه مبتلا شدند. با این حال در کشتی کروز ایتالیایی فقط خدمه در آن حضور داشتند.

این کشتی کروز ایتالیایی اواخر فوریه برای تعمیرات به ناگازاکی در غرب ژاپن منتقل شد و پیش از آن برنامه تعمیرات این کشتی در چین بابت شیوع کروناویروس از برنامه خارج شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: