کد خبر: ۸۴۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۵۶۳
رئیس کل بانک مرکزی در پیام اینستاگرامی خود نوشت: از امروز به تدریج ۱۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان (وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه) به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود.

واریز وام یک میلیونی کرونا از صبح امروزبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، رئیس کل بانک مرکزی در پیام اینستاگرامی خود نوشت: از امروز به تدریج ۱۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان (وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه) به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود.

عبدالناصر همتی در این پیام تصریح کرده است: همانطوری که قبلا اعلام کرده ایم با تامین منابع مالی مورد نیاز بانک مرکزی آمادگی دارد، وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه را به حساب ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار سرپرستان خانوار‌ها واریز کند.

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: این وام به تدریج به حساب سرپرستان خانوار‌ها که کد ملی خود را به سامانه مربوطه ارسال کرده بودند از فردا واریز خواهد شد و مابقی نیز پس از تکمیل لیست آن تا پنجشنبه هفته آینده به حساب سرپرستان واریز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: