کد خبر: ۸۵۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
تعداد بازدید: ۳۱۴
رییس کل بانک مرکزی با انتشار یادداشتی، توضیحاتی را درباره جلسه روز چهارشنبه ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح که به ریاست «اسحاق جهانگیری» برگزار شد، ارائه کرد. در یادداشت اینستاگرامی «عبدالناصر همتی» آمده است: در طول ماه‌های گذشته و در جریان ادغام، با نظارت بانک مرکزی و تدبیر و راهبری خوب مدیریت بانک سپه، اصلاحات خوبی خصوصاً در منابع و مصارف بانک‌های ادغام شونده انجام و به آرامش فعلی بازار پول کمک خوبی شده است. با تصمیماتی که امروز در جلسه اتخاذ شد، انشاالله بزودی مجامع ادغام این بانک‌ها برگزار و پرونده مهمترین ادغام بانکی بسته خواهد شد.

همتی:‌ به‌زودی مجامع ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح برگزار و پرونده مهم‌ترین ادغام بانکی بسته خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، در یادداشت اینستاگرامی «عبدالناصر همتی» درباره جلسه روز چهارشنبه ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح که به ریاست «اسحاق جهانگیری» برگزار شد آمده است:

«عصر امروز (چهارشنبه ۹۹/۲/۱۷) درجلسه‌ای باحضور معاون اول رییس جمهوری آخرین بررسی‌ها در خصوص روند ادغام بانکی‌های وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه انجام شد. این پروژه یکی از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین پروژه‌های بانکی است که با تدبیر مقام معظم رهبری، به یاری خدا و با همت همکارانم در حوزه نظارت و با همراهی خوب وزارت اقتصاد، ستاد مشترک نیرو‌های مسلح و بانک سپه به نحو مطلوبی پیش رفته و به مراحل پایانی خود نزدیک است.

در این یادداشت تصریح شد: در طول ماه‌های گذشته و در جریان ادغام، با نظارت بانک مرکزی و تدبیر و راهبری خوب مدیریت بانک سپه، اصلاحات خوبی خصوصاً در منابع و مصارف بانک‌های ادغام شونده انجام و به آرامش فعلی بازار پول کمک خوبی شده است. با تصمیماتی که امروز در جلسه اتخاذ شد، انشاالله بزودی مجامع ادغام این بانک‌ها برگزار و پرونده مهمترین ادغام بانکی بسته خواهد شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: