کد خبر: ۸۴۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۲۹۳
با اعلام معاون حقوقی باشگاه تراکتور رسیدگی به 3 پرونده مهم شکایت بازیکنان خارجی سابق فعلا در اختیار فیفا نیست.

رسیدگی به پرونده‌های شکایت تراکتور خارج از فیفابه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، با اعلام معاون حقوقی باشگاه تراکتور رسیدگی به 3 پرونده مهم شکایت بازیکنان خارجی سابق فعلا در اختیار فیفا نیست.

شکایت آنتونی استوکس، کوین کنستانت و لی اروین سه بازیکن خارجی سابق تراکتور از این باشگاه حواشی زیادی را حول این باشگاه ایجاد کرده است. در این باره گفته می‌شد اگر طی 45 روز تراکتور مبلغی که فیفا تعیین کرده را به این 3 بازیکن پرداخت نکند، ممکن است محرومیت سنگینی برای سرخ‌پوشان در نظر گرفته شود اما معاون حقوقی باشگاه تراکتور این مساله را رد می‌کند.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی تراکتور در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «پرونده این 3 بازیکن اصلا فیفا به فیفا نرفته تا حکمی صادر شود. این سه پرونده در دادگاه عالی ورزش رسیدگی می‌شود و ما در فیفا فقط پرونده کوین فورچونه را داریم.»

وی افزود: «مهلت 45 روزه برای پرداخت پول به این 3 بازیکن هم درست نیست. ما طی نامه ای که ارسال کردیم خواهان اصل حکم صادر شده هستیم و منتظریم این حکم را ارسال کنند تا بتوانیم مستندات و اعتراض خود را به صورت رسمی و کامل برایشان بفرستیم و پرونده دوباره بررسی شود. این پروسه حدود 4، 5 ماه زمان می‌برد و فعلا هیچ خطری باشگاه تراکتور را تهدید نمی‌کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: