کد خبر: ۸۵۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
تعداد بازدید: ۲۳۵
تمرینات تیم فوتبال تراکتور در حالی این روزها پیگیری می‌شود که سه بازیکن این تیم به تبریز بازنگشته‌اند.

تلاش تراکتوری‌ها برای بازگرداندن دژاگه به تبریزبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در مصاحبه‌ای اعلام کرده که به ائتلافش با مالکان باشگاه‌های خصوصی برای کناره‌گیری از لیگ برتر پایبند است. با این حال تراکتوری‌ها مدتی است که تمرینات‌شان را زیر نظر ساکت الهامی آغاز کرده‌اند.

تمرینات تراکتور در حالی دنبال می‌شود که مسعود شجاعی در تمرینات این تیم غایب است و مشخص نیست که چرا این بازیکن به تبریز بازنمی‌گردد. شایعات مختلفی نیز درباره عدم حضور شجاعی در تمرینات تراکتور مطرح است و بحث‌هایی نیز در مورد زمان قرارداد و مسائل مالی مطرح شده که تاکنون از سوی طرفین مورد تأیید یا تکذیب قرار نگرفته است.

عکاشه حمزاوی هم هنوز به ایران برنگشته است، ولی به کادر فنی اعلام کرده که قصد بازگشت به تمرینات را دارد و در انتظار تهیه بلیت پرواز برای بازگشت است. اشکان دژاگه نیز همچنان در آلمان است و مسئولان و کادر فنی تراکتور در حال راضی کردن این بازیکن هستند تا به ایران برگردد، ولی دژاگه هنوز پاسخ قطعی به تیم تبریزی نداده است. این بازیکن در آخرین تماس به تراکتوری‌ها گفته است که به دلیل بیماری کرونا و مشکل پرواز نمی‌تواند به ایران برگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: