کد خبر: ۸۵۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۲۸۳
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید مصطفی دنیزلی سرمربی سابق این تیم از سمتش اخراج شده و بعد از آن، شرایط برای بازیکنان خارجی سخت‌تر شد.

اظهارت جنجالی بازیکن سابق تراکتور در فرانسهبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، «کوین فورچونه» بعد از فسخ قراردادش با تیم تراکتور ایران، به تیم «اوسر فرانسه» پیوست.

این بازیکن درباره انتخاب جدیدش گفت: اوسر یک باشگاه قدمت دار و تاریخی در فرانسه است و تلاش می کنیم این تیم را به لیگ دسته اول برگردانیم. من سابقه بازی مقابل اوسر را دارم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل انتخاب تیم اوسر تاکید کرد: پیشنهادات زیادی داشتم. مربی تیم با من تماس گرفت و علاقه واقعی اش را نسبت به جذب من نشان داد. همچنین ارتباط خوبی با مدیر ورزشی باشگاه برقرار شد. جنبه انسانی این انتقال برایم اهمیت داشت.

فورچونه در خصوص تجربه اش از حضور در تیم تراکتور ایران خاطرنشان کرد: من یک لیگ جدید، بسیار فیزیکی و با بازیکنان تکنیکی را تجربه کردم اما نقطه ضعف این لیگ، تاکتیک بود.

بازیکن سابق تراکتور در ادامه گفت: بعد از اخراج و برکناری مربی تُرک باشگاه (مصطفی دنیزلی) در ماه دسامبر، تیم دچار اختلال و تحول شگرفی شد. مربی جدید ایرانی به بازیکنان خارجی اعتماد و اعتقاد زیادی نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: