کد خبر: ۸۴۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
تعداد بازدید: ۲۵۱
پلیس اسپانیا از بازداشت یک «تروریست خطرناک» داعشی به همراه ۲ فرد دیگر در این کشور خبر داد.

«تروریست خطرناک» داعشی در اسپانیا بازداشت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس اسپانیا امروز سه شنبه اعلام کرد که یکی از مهم‌ترین عناصر تحت تعقیب گروهک تروریستی داعش در اروپا را در این کشور بازداشت کرده است.

بازجویان پلیس اسپانیا وی را «افراط‌گرائی خطرناک» نامیده و اعلام کردند که ۲ تروریست داعشی دیگر نیز به همراه او در بازداشت بوده و تحقیقات از آن ها ادامه دارد.

 

پلیس ملی اسپانیا در این خصوص اعلام کرد که این عنصر خطرناک داعشی دارای تابعیت مصری است و به همراه ۲ داعشی دیگر در شهر «آلمریا» (Almería) بازداشت شده‌ است.

بر اساس اعلام این رسانه، تروریست داعشی مذکور اخیراً به صورت غیرقانونی وارد اسپانیا شده و در یک خانه اجاره‌ای در شهر آلمریا زندگی می‌ کرد.

بازداشت این افراد، در جریان عملیات ضد تروریستی پلیس اسپانیا در جنوب شرقی این کشور و پس از تحقیقات گسترده و همکاری با سازمان‌ های اطلاعاتی و امنیتی بین‌ المللی و منطقه‌ ای حاصل شده است.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: