کد خبر: ۸۵۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۷
تشکیلات حشد شعبی امروز (شنبه) از بازداشت امیران و سرکرده‌های داعش در کرکوک خبر داد.

بازداشت سرکرده‌های داعش در کرکوکبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، تشکیلات حشد شعبی امروز (شنبه) از بازداشت امیران و سرکرده‌های داعش در کرکوک خبر داد.

به نقل از شفق نیوز، ابو رضا النجار، مسئول محور شمال در تشکیلات حشد شعبی در کنفرانسی خبری گفت: ما تعدادی از امیران و رهبران داعش را در استان کرکوک بازداشت کردیم. سلاح‌های داعش در دوره اخیر ارتقا یافته است و تعداد عناصر آن در اطراف استان کرکوک و استان نینوا بیشتر شده است. عناصر داعش از سوی طرف‌هایی مورد حمایت هستند و این امر دیگر پوشیده نیست.

النجار ادامه داد: اما با این وجود، داعشی‌ها نمی‌توانند و توانایی کافی را ندارند تا دو استان را تحت اشغال خود درآورند. نیروهای حشد شعبی با آنها برخورد خواهند کرد. نیروهای حشد شعبی همواره عناصر داعش را هدف قرار می‌دهند و در وضعیت بیداری همیشگی و در آمادگی کامل قرار دارند.

در همین حال، حشد شعبی از تخریب چندین مقر داعش و کشته شدن تعدادی از عناصر داعش با حملات توپخانه‌ای و موشکی در شرق صلاح الدین خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: