کد خبر: ۸۵۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
تعداد بازدید: ۳۹۹
وزارت دفاع عراق از دستگیری یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در حومه بغداد پایتخت و کشته و زخمی شدن دو تروریست دیگر در استان کرکوک در شمال عراق خبر داد.

دستگیری سرکرده داعش در حومه بغدادبه گزارش خبرداغ ، وزارت دفاع عراق از دستگیری یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در حومه بغداد پایتخت و کشته و زخمی شدن دو تروریست دیگر در استان کرکوک در شمال عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری عراقی سرایا، تیم رسانه‌ای وزارت دفاع عراق شنبه شب در بیانیه اعلام کرد عناصر اطلاعاتی و نیروهای مبارزه با تروریسم این کشور موفق شدند یکی از سرکرده‌های داعش را در اطراف بغداد دستگیر کنند.

وزارت دفاع عراق اشاره‌ای به نام تروریست بازداشت شده نکرد.

طبق این بیانیه، نیروهای امنیتی عراق در عملیاتی دیگر موفق شدند یک تروریست را روستای المقام در استان کرکوک از پای درآورند و همراه او را زخمی و سلاح‌ های آنان را ضبط کنند.

در همین راستا «سعد محمد» فرماندهی عملیات استان صلاح ‌الدین گفت : در حمله نیمه ‌شب داعش به یک ایست امنیتی در منطقه المعتصم در جنوب این استان، یک پلیس کشته و ۵ تن دیگر زخمی شدند.

طبق این گزارش، در ماه‌های اخیر حملات تروریست‌های داعش در مناطق بین کرکوک، صلاح‌الدین و دیاله به شدت افزایش یافته است.

عراق سال ۲۰۱۷ با پس گرفتن همه خاک خود از تروریست‌های داعش، پیروزی کامل خود را بر این گروه اعلام کرد.

اما عناصر داعشی همچنان در برخی از مناطق عراق حضور دارند و هر از چندگاهی حملاتی را علیه عراقی ها انجام میدهند.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: