کد خبر: ۸۴۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۲۳۸
سلیمی در تذکر شفاهی:
یک نماینده مجلس تاکید کرد: رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه دستور داده‌اند با عاملان جوجه‌کُشی برخورد شود که باید هرچه زودتر این کار صورت گیرد.

طبق دستور رؤسای‌ جمهور و قوه قضائیه با عاملان جوجه‌کُشی برخورد شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز ( سه‌شنبه ۲ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به ماجرای جوجه‌کُشی، گفت: رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه دستور داده‌اند با عاملان جوجه‌کُشی برخورد شود که امیدواریم این اقدام عملیاتی شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی آقایان می‌گویند که جوجه‌کُشی قبلاً هم وجود داشته است که باید بگوییم این موضوع بسیار دردآور است و اگر این پدیده پیش از این هم رخ داده است، چرا دولت و شخص رئیس‌جمهور پیگیری‌های لازم را در این باره انجام نداده‌اند.

وی خطاب به پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده دارد، گفت: آقای پزشکیان می‌دانم شما هم نسبت به این موضوع حساس هستید و بر این اساس لازم است تدابیری اتخاذ شود با عاملان این اقدام زشت برخورد جدی صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: