کد خبر: ۸۵۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۳۱۱
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کار برای افرادی از دهک‌های پایین جامعه که نتوانسته‌اند سهام عدالت دریافت کنند، فایل جداگانه‌ای باز کرده، آنها را شناسایی و تلاش کند تا به طریقی به این افراد کمک کند.

پزشکیان: دهک‌های پایین فاقد سهام عدالت شناسایی شوندبه گزارش خبرداغ ، مسعود پزشکیان روز چهارشنبه با اشاره به اینکه برخی از دهک‌های پایین جامعه نتوانسته‌اند سهام عدالت دریافت کنند، اظهارداشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید برای افرادی از دهک‌های پایین جامعه که نتوانسته‌اند سهام عدالت دریافت کنند، یک فایل جداگانه‌ای باز کرده آنها را شناسایی و تلاش کند تا به طریقی به این افراد کمک کند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه روندی که دولت در بحث آزادسازی سهام عدالت آغاز کرده قابل قدرادانی است، افزود: دولت پیش از این سودهایی را در ازای سهام عدالت پرداخت می‌کرد و اکنون هم با آزادسازی این سهام، مدیریت آن را به مردم واگذار می‌کند که بسیار اقدام خوبی است.

 

پزشکیان بیان کرد: دولت باید برای آن عده‌ای که به هر دلیل نتوانسته‌اند ثبت نام کنند، راه حل جدیدی بیاندیشد.

وی ادامه داد: سهامی که در گذشته به افراد داده شده را نمی‌توان اکنون به اشخاصی که نتوانسته‌اند سهام عدالت دریافت کنند، ارائه کرد.

نایب رییس اول مجلس با بیان اینکه در فرصت باقی‌مانده از دور دهم مجلس بعید است بتوان اقدامی در جهت سهامدار شدن اقشار پایین جامعه انجام داد، عنوان کرد: در دور بعدی مجلس شورای اسلامی می‌توان فکری برای این افراد کرد تا به طریقی از سهام عدالت بهره‌مند شوند.

خانه ملت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: