کد خبر: ۸۵۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۶
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن تاکید کرد: خواهش ما از خودروسازان این است به جای این‌که خودروها را به نورچشمی‌ها بدهند به کسانی که مدت‌ها است ثبت‌نام کرده‌اند، خودرو تحویل دهند.

به جای تحویل خودروها به نورچشمی‌ها آن‌ها را به ثبت‌نام کنندگان بدهند/ عدم پایبندی خودروسازان به تعهدات‌شان باعث آشفتگی بازار شده استبه گزارش خبرداغ، علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره این‌که خودروسازان به دلیل عدم پایبندی به تعهدات‌شان باعث ایجاد نارضایتی در جامعه شده‌اند، گفت: این روزها متاسفانه خودروسازان به دلیل عدم توجه به تعهدات‌شان موجب آشفتگی در بازار هم شده‌اند. خودروساز باید بداند پیش‌بینی که انجام می‌دهد، درست است یا خیر. آنان یا اطلاعاتی از وضعیت موجود دارند یا ندارند؛ بنابراین باید برنامه‌ریزی داشته باشند. 

وی تاکید کرد: خواهش ما از خودروسازان این است به جای این‌که خودروها را به نورچشمی‌ها بدهند، به کسانی که مدت‌ها است ثبت‌نام کرده‌اند خودروها را تحویل دهند. 

بیشتر بخوانید: 

انتظار می‌رود همکاری‌های مشترک همه‌جانبه ایران و روسیه ارتقاء یابد

 

نماینده محلات خاطرنشان کرد: انتظار داریم که خودروسازان به صورت منضبط عمل کنند و منظم باشند. 

وی افزود: شخصی که مدیریت یک مجموع خودروسازی را برعهده می‌گیرد باید مانند موتور یک خودرو منظم کار کند؛ اما امروز ما این را در مدیران حاضر در خودرو‌سازی‌ها مشاهده نمی‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: