کد خبر: ۸۴۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۲۴۵
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران از اتفاقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سخن گفت.

ناگفته‌های دستیار کی‌روش از دیدار ایران – پرتغالبه گزارش خبرداغ و به نقل از بلفاست نیوز، دو سال پیش میک مک درموت دستیار کلیدی سرمربی سابق ایران کارلوس کی‌روش بود که در حال آماده سازی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود. ایران در دیدار نهایی خود در مرحله گروهی به دیدار پرتغال رفت و امیدوار به صعود از گروه خود بود ولی این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تساوی ۱-۱ در سارانسک باعث شد پرتغالی ها به همراه تیم ملی فوتبال اسپانیا جواز حضور در مرحله بعدی رقابت ها را به دست آورند.

مک درموت در مواجهه با کریستیانو رونالدو در این دیدار گفت: “کریستیانو رونالدو و مردی از بلفاست – من مطمئن هستم که او تعجب می کرد که من هستم. این بازی مقابل پرتغال همه چیز داشت – گل، VAR، یک پنالتی سیو شده و یک شانس برای پیروزی در آن با تقریباً آخرین ضربه بازی. پرتغال برای عبور از گروه می‌جنگید و ما نیز همین‌طور بودیم. ما با یک پنالتی دیرهنگام مساوی کردیم و ممکن بود آن بازی را در لحظه آخر برنده شویم اما این‌طور نبود. “

مک درموت هنوز هم می‌تواند فرصت طلایی مهدی طارمی، مهاجم ایرانی را در مدت زمان اضافه‌ای ببیند، اما ضربات نزدیک او راهی به دروازه پرتغال نداشت.

او آهی کشید: “فرصت طارمی زمانی برای تاریخ سازی بود. وقتی رونالدو در پایان از کنار من رفت، فکر نمی‌کنم که او از عملکرد تیم خود خیلی راضی بود.”

مک درموت در ادامه تصدیق می‌کند که وقتی ایران با پرتغال، اسپانیا و مراکش که ۵ ماه قبل در جام ملت های آفریقا قهرمان شده بودند در یک گروه قرار گرفت ترسید. او گفت: “مردم در مورد گروه مرگ صحبت می‌کنند و این بدتر نمی‌شود. ما می‌دانستیم که کار ما در این گروه بسیار دشوار خواهد بود اما کارلوس به ما اطمینان داد که در هر نبرد راه هایی برای پیروزی وجود دارد. و او درست می گفت.”

ایران در اولین دیدار خود موفق شد برابر مراکش با یک گل به برتری برسد و در ادامه برابر اسپانیا قرار گرفت و شکست خورد.

مربی تیم ملی ایران اضافه کرد: ما می‌دانستیم که این یک موقعیت عالی است، یک نوع بازی مالکیت برابر اسپانیا. در فوتبال می‌توانید انسان، توپ یا فضا را کنترل کنید. ما می‌دانستیم که کنترل توپ مقابل اسپانیا سخت است، بنابراین می‌دانستیم که باید فضا را کنترل کنیم. ما در حقیقت شانس هایی داشتیم اما بازی به پایان رسید تا با یک گل اتفاقی از کاستا باختیم. این ناامید کننده بود، اما دیدن اینکه بازیکنان ما در برابر ستاره های بارسلونا و رئال مادرید به رقابت می‌پردازند، برای ما بسیار جالب توجه بود. ما بازی را از دست دادیم، اما قلب‌های زیادی کسب کردیم. ۸۰ میلیون نفر در ایران برای ما دعا کردند و باور داشتند می‌توانیم تاریخ سازی کنیم ولی این کافی نبود.”

انتهای پیام

 

منبع خبر : ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: