کد خبر: ۸۵۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۱۷۸
رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین اعلام کرد که درخواست رسمی فدراسیون فوتبال ایران را برای دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور دریافت کرده است.

درخواست ایران برای دیدار دوستانه با فلسطینبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین اعلام کرد که درخواست رسمی فدراسیون فوتبال ایران را برای دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور دریافت کرده است.

به نقل از سایت عربی کوره،جبرئیل رجوب رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین اعلام کرد که دو درخواست رسمی از فدراسیون فوتبال ایران و عراق را برای دیدار دوستانه دریافت کرده است.

در صورت موافقت فدراسیون فوتبال فلسطین،این دیدارهای دوستانه در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین اعلام کرد که با درخواست عراق موافقت شده است اما درباره دیدار دوستانه با ایران هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

نکته جالب اینکه عراق و ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در یک گروه قرار دارند و هر دو تیم خواستار دیدار دوستانه با فلسطین هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: