کد خبر: ۸۵۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۴۲۲
دیروز مشخص شد تیم معروف و مشهور بنفیکا هم خواهان به خدمت گرفتن طارمی شده است.

قیمت نجومی ستاره پرسپولیسی بیشتر شد! + عکس و سندبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب،  دیروز مشخص شد تیم معروف و مشهور بنفیکا هم خواهان به خدمت گرفتن طارمی شده است.

 

  بنفیکا هم مانند پورتو و اسپورتینگ لیسبون خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی است. باشگاه ریوآوه برای ستاره ایرانی خود 10 میلیون یورو طلب کرده است.

 

نشریه شناخته‌ شده رکورد پرتغال امروز تیتر روی جلد خود را به علاقه شدید بنفیکا به جذب مهدی طارمی اختصاص داده است. ستاره ایرانی تیم ریوآوه با نمایش درخشانی که در این فصل داشته نه تنها مورد توجه بنفیکا قرار گرفته، بلکه از جانب 2 تیم بزرگ دیگر پرتغال یعنی اسپورتینگ و پورتو نیز پیشنهادهایی را دریافت کرده است.

 

باشگاه ریو آوه اما برای فروش مهاجم خود 10 میلیون یورو طلب کرده است. مبلغی قابل توجه که اگر بخواهیم به ارزشش پی ببریم با توجه به قیمت کنونی یورو چیزی در حدود 200 میلیارد تومان خواهد بود.

 

باید دید در رقابت به وجود آمده بین بزرگان پرتغال کدامیک در راه جذب مهدی طارمی موفق‌تر خواهد بود. البته که باید در نظر داشت مهدی پیشنهادهایی از خارج از پرتغال نیز دارد و شاید او برای فصل بعد تصمیم گرفت به کشور دیگری برود.

 

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: