کد خبر: ۸۵۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۲۲۲
رقابت‌های لیگ پرتغال نیز همانند اکثر لیگ‌های اروپایی قرار است از چند هفته دیگر پیگیری شود و سایت برزیلی «فوتبال‌ناویا» به همین بهانه به بررسی شرایط تیم‌های و جدول این کشور در فاصله 10 هفته مانده به پایان این رقابت‌ها پرداخته است.

طارمی، عامل اصلی موفقیت ریوآوه در این فصلبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: رقابت‌های لیگ پرتغال نیز همانند اکثر لیگ‌های اروپایی قرار است از چند هفته دیگر پیگیری شود و سایت برزیلی «فوتبال‌ناویا» به همین بهانه به بررسی شرایط تیم‌های و جدول این کشور در فاصله 10 هفته مانده به پایان این رقابت‌ها پرداخته است.

در بخشی از گزارش این سایت آمده است: «تاکنون 24 هفته از رقابت‌های لیگ پرتغال برگزار شده و قرار است 10 هفته باقی‌مانده به‌زودی برگزار شود. ریوآوه یکی از تیم‌هایی است که دارای شانس نسبتا خوبی برای کسب سهمیه لیگ اروپا است و رقابت نزدیکی با دو تیم اسپورتینگ‌لیسبون و گیمارش برای قرار گرفتن در رده چهارم جدول دارد. آنها فصل موفقی را سپری می‌کنند و به همین دلیل امیدوارند در 10 بازی باقی‌مانده بتوانند اختلاف چهارامتیازی خود را با‌ اسپورتینگ رده‌چهارمی جبران کرده و فصل بعد به لیگ اروپا بروند. این تیم در 24 بازی قبلی خود 10 برد، 8 تساوی و 6 باخت کسب کرده است و با 32 گل زده و 23 گل خورده آمار خوبی در این زمینه دارد. مهم‌ترین دلیل آمار مناسب آنها در خط حمله، درخشش مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش ایرانی این تیم است که با 11 گل زده و 6 پاس گل، نقش مهمی در عملکرد خوب خط‌حمله تیمش داشته است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: