کد خبر: ۸۴۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
تعداد بازدید: ۱۱۱۲
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت که کمک هزینه ازدواج و فوت فرهنگیان استان در روزهای آینده پرداخت و به طور کامل تسویه می‌شود.

پرداخت کمک هزینه ازدواج و فوت به برخی فرهنگیانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، علیرضا سعدی پور افزود: کمک هزینه ازدواج و فوت فرهنگیان مازندران به ۲ صورت و هر ۶ ماه پرداخت می شود که ۶ ماهه نخست سال ۹۸ به طور کامل به خانواده آنها پرداخت شد.

وی کمک هزینه فوت ازدواج فرهنگیان مازندران در ۶ ماهه نخست سال گذشته را ۱۱ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این میزان مربوط به ۸۵۱ نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین به کمک هزینه ازدواج و فوت ۶ ماهه دوم سال ۹۸ فرهنگیان استان اشاره کرد و افزود: کل مطالبات فرهنگیان ۶ ماه دوم حدود ۱۱ میلیبارد و ۷۵۴ میلیون ریال است که به ۸۵۳ نفر تعلق می گیرد.

اکنون بخوانید: 

کدام یک از فرهنگیان در سال۹۸ مشمول عیدی شدند؟

سعدی پور با اعلام این که کمک هزینه مهد کودک فرزندان فرهنگیان استان بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال در ۶ ماهه نخست سال گذشته پرداخت شد، ادامه داد : کمک هزینه ۶ ماهه دوم مهدکودک فرهنگیان نیز به میزان پنج میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال و مربوط به یک هزار و ۶۲۹ کودک است .

به گفته او کمک هزینه مهدکودک فرزندان فرهنگیان مازندران نیز همراه با کمک هزینه فوت و ازدواج در چند روز آینده پرداخت می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاخیر در پرداخت را ناشی از ایام نوروز و مشکلات اداری ناشی از ویروس کرونا عنوان کرد.

سعدی پور با اشاره به جمع بندی نهایی آمار و منابع تامین هزینه ازدواج و فوت فرهنگیان مازندران افزود: تمامی این مبالع به صورت یکجا تا چند روز آینده به حساب فرهنگیان واریز می شود.

آموزش و پرورش مازندران دارای حدود ۳۶ هزار نیروی فرهنگی است که از این تعداد ۲۵ هزار نفر معلم و باقی کادر اداری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: