کد خبر: ۸۴۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۴۰۷
بر اساس مصوبه معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در بهمن سال گذشته، به کارمندان(رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمات، قراردادی و موقت) به نسبت خدمت تمام وقت، عیدی تعلق گرفته است.

کدام یک از فرهنگیان در سال۹۸ مشمول عیدی شدند؟به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، در تاریخ 16 بهمن سال 98، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورس به مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها، رؤسای سازمان‌ها، رؤسای دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مصوبه هیأت وزیران را درباره پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: پرداخت پاداش آخر سال(عیدی) به میزان دوازده میلیون ریال به کارمندان(رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمات، قراردادی و موقت) به نسبت خدمت تمام وقت با رعایت تبصره‌های 1 و 2 بند «یک» و بند «سه» مصوبه مذکور و سایر مقررات بلامانع است.

بر این اساس، معلمان خرید خدمات آموزش و پرورش هم مشمول دریافت عیدی هستند؛ با توجه به اینکه آموزش و پرورش عیدی کارکنان خود را پرداخت کرده و بخشی از مطالبات فرهنگیان نیز پرداخت شده اما اطلاع‌رسانی نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: