کد خبر: ۸۴۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
تعداد بازدید: ۲۹۵
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش حدودا ۲۰۰۰ تومانی قیمت مرغ خبر داد.وی ادامه داد: علت این کاهش قیمت نیز کاهش تقاضا و تولید زیاد است. البته همیشه در فروردین ماه با رکود بازار مواجه هستیم و امسال کرونا نیز در این رکود بی‌تاثیر نبوده است؛ به طوری که تقریبا تقاضا برای خرید مرغ ۵۰ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۲۰۰۰ تومانی قیمت مرغرییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش حدودا ۲۰۰۰ تومانی قیمت مرغ خبر داد.

به گزارش خبرداغ ، مهدی یوسف‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه قبل از عید مرغ با نرخ مصوب ۱۲ هزارو ۹۰۰ تومان در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شد، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ در واحدهای صنفی به ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده، که با کاهش قیمت حدودا ۲ هزار تومانی نسبت به قبل از عید مواجه هستیم.

وی ادامه داد: علت این کاهش قیمت نیز کاهش تقاضا و تولید زیاد است. البته همیشه در فروردین ماه با رکود بازار مواجه هستیم و امسال کرونا نیز در این رکود بی‌تاثیر نبوده است؛ به طوری که تقریبا تقاضا برای خرید مرغ ۵۰ درصد کاهش یافته است.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تصریح کرد: در فروردین ماه تقاضا برای ماهی هم کاهش می‌یابد و با گرم شدن هوا به حداقل مصرف خود می‌رسد؛ به طوری که می‌توان گفت تقریبا تقاضا برای ماهی از فروردین ماه به بعد همه ساله ۸۰ درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، این اظهارات در حالی است که براساس مشاهداتی میدانی مرغ در خرده فروشی‌ها در حال حاضر با قیمت حدود ۱۱ هزارتومان به فروش می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: