کد خبر: ۸۴۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: ۲۴۸
وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستوری از سازمان‌های صنعت استانی، شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی بزرگ در استان‌های سیل‌زده خواست تا امکانات خود را برای کمک به هموطنان مناطق سیل‌زده اختصاص دهند.

دستور وزیر صنعت برای بسیج امکانات صنایع در مناطق سیل زدهبه گزارش خبرداغ ،  معدن و تجارت، "رضا رحمانی" تاکید کرد تا خسارت های وارده به واحدهای تولیدی برآورد و گزارش شود و تشکل های کشوری در عمل به مسوولیت اجتماعی و کمک به سیل زدگان اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاهای استان های جنوبی کشور و خسارت به هموطنان و واحدهای صنعتی و تولیدی، انتظار می رود تلاش و مساعی خود را برای تهیه ارزاق و نیازهای عمومی مردم سیل زده به کار گرفته و با تخصیص امکانات لازم و گزارش نیازمندی ها به ستاد مرکزی، خسارت وارده به واحدهای تولیدی در سریعترین زمان ممکن اعلام شود.

رحمانی اضافه کرد: سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های یاد شده موظفند ضمن عمل به موارد فوق، نسبت به همکاری همه جانبه با اصناف و مساعدت های حداکثری در حمایت از واحدهای تولیدی خسارت دیده را مد نظر قرار دهند.

وی از تشکل های مرتبط اعم از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و خانه صنعت، معدن و تجارت و همچنین واحدهای تولیدی نیز خواست تا در عمل به مسوولیت های اجتماعی خویش و به نمایش گذاشتن روح نوع دوستی، مردم سیل زده را یاری کنند.

به گزارش روز چهارشنبه وزارت صنعت، پیشتر معاون آب و آبفای وزیر نیرو با بیان اینکه مدیریت خوبی در مهار سیل در جبهه نخست بارش ها شد، از ورود جبهه دوم از شنبه آینده به کشور خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: