کد خبر: ۸۴۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۲
مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از افزودن تعداد دیگری از اقلام بهداشتی پر مصرف از قبیل انواع ژل و محلول ضدعفونی کننده دست، به سامانه ۱۲۴.ir خبر داد.

قیمت اقلام بهداشتی پرمصرف در اپلیکیشن ۱۲۴به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از افزودن تعداد دیگری از اقلام بهداشتی پر مصرف از قبیل انواع ژل و محلول ضدعفونی کننده دست، به سامانه ۱۲۴.ir خبر داد.

مهرداد ایزدی گفت: سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات با هدف افزایش شفافیت در خصوص قیمت کالا و خدمات پر مصرف خانوار طراحی شده است و در حال حاضر شامل ۶ گروه اصلی کالا و ۴ گروه اصلی خدمات است.

وی گروه‌های کالایی را شامل کالاهای اساسی و مواد غذایی، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم التحریر، لوازم مصرفی خودرو و مصالح ساختمانی دانست و در ادامه تصریح کرد: گروه‌های خدمات نیز شامل خدمات توزیع گاز مایع، کارمزد دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، کارمزد دفاتر خدمات پیشخوان و تعرفه کالا در سردخانه است.

این مقام مسئول یادآور شد: در حال حاضر این سامانه از طریق درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir و همچنین اپلیکیشن آسان پرداخت (آپ) در اختیار عموم مردم قرار دارد.

مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمایت متذکر شد: با توجه به شرایط کنونی کشور و بحث شیوع کرونا و افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای خرید مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده، در جهت رفاه حال هموطنان، ۱۰ قلم لوازم بهداشتی شامل انواع ژل و محلول ضد عفونی کننده دست در اوزان مختلف و سفید کننده علاوه بر محصولات بهداشتی قبلی در سامانه گنجانده شده و قیمت اقلام اعلام شده شامل حداقل و حداکثر قیمت این اقلام روی خروجی آپ و سایت ۱۲۴.ir قرار گرفته است.

بنا بر اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، ایزدی از این سامانه بعنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نام برد و اضافه کرد: همچنین سامانه مذکور قابلیت ثبت و رسیدگی به شکایات تخلفاتی نظیر گرانفروشی، اختفاء و احتکار، کم فروشی و عدم درج قیمت در خصوص انواع کالاها و خدمات و از جمله اقلام بهداشتی و شوینده‌ها را به صورت آنلاین دارد.

مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمایت درباره نحوه رسیدگی به شکایت‌های مردمی نیز توضیح داد: با ثبت شکایت مصرف کنندگان در این سامانه، بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها در کمترین زمان ممکن ضمن مراجعه به واحدهای صنفی در صورت وجود تخلف، به امور رسیدگی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: