کد خبر: ۸۴۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
تعداد بازدید: ۲۲۴
معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه فعلا هیچ مورد مشکوک به کروناویروس در دانشجویان بازگشته از چین وجود ندارد، گفت: به همراه دانشجویان ایرانی در این پرواز، ۶۵ نفر عراقی، ۲۴ نفر سوری و یک نفر لبنانی از شهر ووهان چین در پرواز حضور داشتند و به محض رسیدن به ایران، با همان پرواز به کشورهای خود منتقل شدند

وزارت بهداشت: حضور اتباع 3 کشور دیگر در پرواز ایرانیان مقیم ووهان / انتقال این افراد به کشورهایشانمعاون وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه فعلا هیچ مورد مشکوک به کروناویروس در دانشجویان بازگشته از چین وجود ندارد، گفت: به همراه دانشجویان ایرانی در این پرواز، ۶۵ نفر عراقی، ۲۴ نفر سوری و یک نفر لبنانی از شهر ووهان چین در پرواز حضور داشتند و به محض رسیدن به ایران، با همان پرواز به کشورهای خود منتقل شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی در نشستی خبری به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، درباره بازگشت تعدادی از دانشجویان ایرانی مقیم ووهان چین به کشور، گفت: هیچ مورد مشکوک به کروناویروس در دانشجویان بازگشته از چین وجود نداشته است.

وی افزود: به همراه دانشجویان ایرانی در این پرواز، ۶۵ نفر عراقی، ۲۴ نفر سوری و یک نفر لبنانی از شهر ووهان چین در پرواز حضور داشتند و به محض رسیدن به ایران، با همان پرواز به کشورهای خود منتقل شدند و از هواپیما پیاده نشدند.

وی در مورد دوره کمون بیماری کروناویروس گفت: دوره کمون بیماری ۳.۵ تا ۵ روز است. اما این افراد به  مدت 14 روز در قرنطینه خواهند بود. دانشجویانی که به کشور منتقل شدند فعلا هیچ مشکلی ندارند و احتمالا روز شنبه آزمایشPCR هم از آنها گرفته می‌شود.

وی در ادامه در مورد شرایط قرنطینه ۱۴ روزه دانشجویان، گفت: تمام شرایط رفاهی اعم از دسترسی به اینترنت، غذای مناسب و...فراهم لست. همچنین تیم پزشکی، اورژانس و بیماریابی در محل مستقر است و این افراد به صورت روزانه معاینه می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: