کد خبر: ۸۳۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۷
در یک ماه گذشته رخ داد:
بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش طی یک ماه گذشته به بیش از 40 گردشگر سلامت از 4 کشور، خدمات درمانی ارائه کرد.

پذیرش بالغ بر 40 گردشگر سلامت در بیمارستان کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، در راستای توسعه فعالیت های حوزه گردشگري سلامت برای دستیابی به اهدف و سياست هاي سازمان منطقه آزاد كيش، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره، با تقويت این حوزه، پذیرای بالغ بر 40 گردشگر سلامت از كشورهاي عمان، جمهوري آذربايجان، اوكراين و آلمان در یک ماه گذشته شد که از اين تعداد سه نفر بستري، دو نفر دياليز و سي و شش نفر نیز پس از معاینه و درمان سرپايي ترخيص شدند.

بيمارستان كيش كه از سال های قبل فعاليت خود را در حوزه گردشگري سلامت آغاز کرده ، امسال نيز با حضور موثر در بسياري از نمايشگاههاي داخلي و خارجي نسبت به عقد قرارداد و تفاهم نامه با شركتهاي تسهيل گر در اين حوزه اقدام کرده است .

دكتر مصطفي نادعلي نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در این خصوص گفت: تقويت بخش گردشگري سلامت به صورت جدی در دستور کار این مجموعه قرار دراد که با حمایت، همکاری و پشتیبانی مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، بزودي گردشگراني از كشورهاي افغانستان و عراق(اربيل) نیز جهت انجام خدمات تشخيصي درماني به کیش سفر می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: