کد خبر: ۸۳۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۲۹۸
شرکت تسلا دیروز از دو وسیله نقلیه جدید خود رونمایی کرد که یکی خودرویی غول پیکر و شاسی بلند موسوم به سایبرتراک و دیگری یک موتور چهارچرخه همه جا رو است.

 به نقل از انگجت، چهارچرخه همه جا روی تسلا که سایبر کوآد نام گرفته، دو نفر ظرفیت دارد و قبل از همه به خریداران سایبرتراک به عنوان گزینه ای قابل خریداری عرضه می شود.

رونمایی تسلا از دو خودروی برقی جدید

در مورد قابلیت ها، امکانات و قیمت این دو محصول هنوز اطلاعات چندانی ارائه نشده ولی تسلا وعده داده که این دو محصول هیچ آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کنند و لذا خریداری آنها کاملا مقرون به صرفه است.

رونمایی تسلا از دو خودروی برقی جدید

سایبرتراک مجهز به صفحات خورشیدی خواهد بود که با شارژ کامل آنهاحرکت این وسیله نقلیه به میزان 24 کیلومتر در روز ممکن می شود. یکی دیگر از مزایای این محصول نصب شیشه ضدگلوله است که در برابر برخورد اجسام سخت کاملا مقاوم است.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: