کد خبر: ۸۳۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۳۱۵
شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه شماره 6 به برخی شایعات در خصوص اختصاص سهمیه سوخت به یکی از خودروهای مالکان دارای چند خودرو پاسخ داد.

تکذیب تخصیص سهمیه سوخت فقط به یکی از خودروهای مالکان دارای چند خودروبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع عموم هموطنان عزیز می رساند، برخی اخبار منتشر شده درباره تخصیص سهمیه سوخت به یکی از خودروهای مالکان دارای چند خودرو صحت نداشته و سهمیه سوخت فعلا به کارت سوخت تمامی خودروها تعلق می گیرد و تاکنون سیاست دیگری به این شرکت ابلاغ نشده است.

همچنین لازم به ذکر است، سهمیه سوخت آبان ماه تمامی مالکان خودروها، حتی افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند، در کارت های سوخت شخصی آن ها ذخیره شده و در ماه های بعد قابل استفاده خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است، دفاتر پلیس +10 و باجه های معطله پست در روزهای پنج شنبه و جمعه برای خدمات رسانی به مردم باز هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: