کد خبر: ۷۸۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید: ۳۳۱
وزارت صنعت، معدن و تجارت صادرات گوجه فرنگی را تا اطلاع ثانونی ممنوع کرد؛ قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در روزهای اخیر تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان نیز افزایش یافته است.
صادرات گوجه فرنگی ممنوع شدبه گزارش خبرداغ ، وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخشنامه‌ای به سازمان‌های خود در استان ها اعلام کرد که صادرات گوجه تا اطلاع ثانوی ممنوع  شده است.

در این بخشنامه آمده است: به پیوست تصویرنامه شماره 170779 / 60 مورخ 27/ 06/ 1397 مقام عالی وزارت درخصوصت ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی ارسال و به اطلاع‌ می‌رساند: صادرات گوجه فرنگی از تاریخ ابلاغ نامه فوق الذکر تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌باشد. خواهشمند است مراتب یادداشت و به متقاضیان اعلام شد.

بنابراین گزارش قیمت این محصول در روزهای اخیر بالا رفته به طوری که بر اساس اعلام رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار قیمت هر کیلوگرم از  این محصول در خرده فروشی تا 7 هزار و 500 تومان و در میدان مرکزی تا 5 هزار و 500 تومان افزایش یافته است.

انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: