کد خبر: ۷۴۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۶۱۰
فراری F40، خودرویی که در 4.1 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر می‌رسد. اما این 7 غولی که در این فهرست آمده‌اند، زودتر از فراری F40 رسیدن به شتاب معمول را مدیریت خواهند کرد.
ما در عصر SUV های زیر 4 ثانیه هستیم. همان چیزی که شما در مورد "کاربرد" و "سرعت" از یک خودرو قدبلند انتظار دارید.

به گزارش خبرداغ به نقل از  عصر ایران ، در دوره‌ای خاص هرخودرویی که در کمتر از 4 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر می‌رسید، وسیله‌ای دیدنی و جالب محسوب میشد. خودرویی که در روندی اصیل، سرعتی مناسب را طی می‌کرد.در طول زمان، هیچ کدام از  SUV  ها چنین مشخصاتی را از خود نشان ندادند. اما اینک به صراحت می‌توان از تغییرات ویژه سخن گفت.

این‌ روزها هر کس می‌تواند خودروی قدبلندش را (حتی در بیراهه‌ای خارج از جاده)  با شتابی سریع‌تر از یک فراری F40 براند.فراری F40، خودرویی که در 4.1  ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر می‌رسد. اما این 7 غولی که در این فهرست آمده‌اند، زودتر از فراری F40 رسیدن به شتاب معمول را مدیریت خواهند کرد.

 اینک شما شاهد پرشتاب‌ترین و ترسناک‌ترین SUVهایی خواهید بود که ممکن است در این دوره به آنها دسترسی داشته باشید. البته اگر بودجه لازم برای خرید ان را داشته باشید.

بنتلی بنتایگا : 4 ثانیه برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت

عصر شاسی‌های زیر 4 ثانیه فرا می‌رسد

یک نسخه دیزلی از این خودرو با موتور 4 لیتری وجود دارد که در 4.8 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر می‌رسد. اما اگر این شتاب رضایتتان را جلب نمی‌کند یک نسخه 6 لیتری V12 از این خودرو در 4 ثانیه به شتاب صفر تا 100 خواهد رسید و پس از آن با بیشینه سرعت 300 کیلومتر بر ساعت به سرعت خود ادامه می‌دهد. این میزان برای خودرویی به وزن 2440 کیلوگرم بسیار ایده آل و عالی است.

پورشه کاین توربو: 3.9 ثانیه برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت

 عصر شاسی‌های زیر 4 ثانیه فرا می‌رسد

پورشه کاین mk3 در اوایل سال جاری در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت به نمایش درآمد. در میان طیف جدید مدل‌های توربوی این مدل، یک مدل توئین توربوی 4 لیتری V8 وجود دارد که قدرتی معادل 542 اسب‌بخار ایجاد می‌کند. این خودرو کاملا سریع است و با بیشینه سرعت 284 کیلومتر به حرکت خود ادامه می‌دهد.

آلفا رومئو : 3.9 ثانیه برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت

عصر شاسی‌های زیر 4 ثانیه فرا می‌رسد

شما هنوز نمی‌توانید یک شاسی‌بلند نسخه کوادریفوگلیو از خودرهای استلویو را خریداری کنید. اما آلفا روی موتورهای توربوی 3 لیتری V6 حساب باز کرده که پیشتر روی جولیای QV از آن بهره برده است. شتاب 3.9 ثانیه برای برای یک شاسی‌بلند می‌تواند علاقه شما به آن را افزایش دهد.

مرسدس بنز : 3.8 ثانیه برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت

عصر شاسی‌های زیر 4 ثانیه فرا می‌رسد

یک موتور 4 لیتری V8 دیگر برای ارائه قدرتی خوب در این خودرو مناسب است. این موتور قدرتی معادل 503 اسب‌بخار و گشتاوری معادل 700 نیوتن‌متر تولید می‌کند و باعث می‌شود تا این عضو خانواده SUVها نتیجه‌ای شگفت انگیز از خود نشان دهد.

شتاب صفر تا صد  3.8 ثانیه‌ای برای خودروی 2010 کیلوگرمی بسیار خوب به نظر می‌رسد.

لامبورگینی اوروس: 3.7  ثانیه برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت

عصر شاسی‌های زیر 4 ثانیه فرا می‌رسد

ارائه اولین مدل مفهومی اروس به سال 2012 باز می‌گردد و مدل نهایی اینک زیر پوشش‌های استتاری قرار گرفته است. اینک که ابرخودروساز لامبورگینی به جرگه SUV ها پیوسته، خودرویی ارائه کرده با یک موتور 4 لیتری توئین توربوی V8 حدود 641 اسب‌بخار توان ایجاد می‌کند و تنها در 3.7 ثانیه خودرو را به شتاب صفر تا 100 کیلومتر می‌رساند.

جیپ گرند چروکی : 3.3 ثانیه برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت

عصر شاسی‌های زیر 4 ثانیه فرا می‌رسد

این عضو خانواده SUV ها  به یک موتور 6.2 لیتری V8 مجهز است که خروجی‌ای معادل 707 اسب‌بخار دارد. با وجوداینکه با یک خودروی سنگین روبه‌رو هستیم، خودرو به خوبی در 3.3 ثانیه شتاب می‌گیرد و با سرعت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

تسلا مدل X: زمان 3.3 ثانیه برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت

 عصر شاسی‌های زیر 4 ثانیه فرا می‌رسد

تسلا باز غوغا می‌کند. تسلا برق را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر چه سریع‌تر شما را به سمت جلو سوق دهد. سرعت در چشم‌انداز این شرکت ثبت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: